15 رنگ خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
15 رنگ خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1396
بازدید : 8
نویسنده : نادری

15 رنگ خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز

رنگ های جالب و خیره کننده برای الهام گرفتن و انتخاب صفحه روی کابینت کوارتز در دکوراسیون آشپزخانه

از رنگ مشکی گرفته تا انواع رنگ آبی، راه های مختلفی وجود داره که از این رنگ ها برای صفحه روی کابینت آشپزخانه تون استفاده کنید و اگر تصمیم گرفتید کوارتز رو به عنوان صفحه روی کابینت انتخاب کنید، اول باید انتخاب کنید چه صفحه ای از دیدگاه شما برای آشپزخانه تون مناسبه و شما گزینه های مختلفی رو برای انتخاب خواهید داشت.

چند رنگ خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز

1.مرمر سفید

 یکی از شیک ترین انتخاب هایی که می تونید داشته باشید، صفحه روی کابینت کوارتز سفید با طرح مرمر هستش، این رنگ، کاربردی و لطیف است چه بخواهید یه آشپزخانه مدرن با طراحی مینیمالیستی داشته باشید یا یه  آشپزخانه با سبک روستایی که سطوح و خطوط هموار کمتر در اون دیده میشه. این صفحه کابینت زیبایی سحرآمیزی به آشپزخانه شما میاره که هرکسی رو مجذوب خودش می کنه.

2.سفید مایل به خاکستری

صفحه روی کابینت با رنگ سفید مایل به خاکستری، انتخابی عالی برای دوست داران سبک سنتیه. این رنگ به خوبی با رنگ های مشکی و سفید هماهنگ میشه. این صفحه کابینت انتخاب مناسبی برای افرادیه که فکر می کنن استفاده از رنگ های خنثی اما کمی گرم تر، باید به صفحه روی کابینت یک ظاهر جدید ببخشه مناسبه. استفاده بیشتر از جزئیات تیره رنگ، تضاد جذابی ایجاد می کنه، مثل تصویری که برای مثال آوردیم.

3.ترکیب مه مانند

به این ترکیب خاکستری مه مانند نگاه کنین... به زیبایی در هم آمیخته شده. در اینجا انگار طرح ها از ترکیب حس لطیف زنانگی وعناصر طراحی معاصر در هم آمیخته شدن، این ترکیب رنگ رو هم می تونیم جز دسته رنگ های خنثی برای انتخاب بدونیم. این طرح برای کابردهای مختلفی در طراحی داخلی استفاده میشه. ترکیب مه مانند روی صفحات کابینت حس ظریف و لطیفی در کل فضای آشپزخانه ایجاد می کنه.

4.رنگ شُتُری

دنبال یه صفحه کابینت کوارتز می گردید که کاملا تک رنگ باشه؟ رنگ شُتُری انتخابی عالی برای طراحی مینیمالی است اما با ویژگی و ظاهر کمی سنتی تر.

5.مشکی

مشکی به خاطر کاربرد گسترده اش، یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای صفحه روی کابینت هست اما می تونه با ترکیب رنگی شیک تر و خاص تر هماهنگ بشه. مثلا می تونه در تضاد با رنگ های روشن، استفاده بشه و فضای آشپزخانه رو روشن تر نشون بده.

6.صفحه کابینت با طرح دایره ای

با انتخاب یه صفحه کابینت کوارتز، با طرح های دایره ای روی اون، حس هنری به آشپزخانه اضافه می کنید. در این طرح شما تن های رنگی مختلف رو با ترکیبی از رنگ های خنثی خواهید داشت که به خوبی با رنگ ها واجزای مختلف طراحی داخلی هماهنگ میشن.

7. رنگ کرم سنتی

رنگ کرم به خوبی در اکثر خانه های سنتی با اجزای دیگه هماهنگ میشه. با کابینت های روشن یا تیره و کابینت های رنگ چوب هماهنگ میشه و حتی با تن های رنگی مثل قرمز یا فیروزه ای هم هماهنگ میشه.

8. آلبالویی

آدم با دیدن این صفحه کابینت آلبالویی هیجان زده میشه. تند و در عین حال شاد به نظر می رسه، خیلی مدرن و خاص هستش. طرحی که با الهام از سبک های گذشته، حس مدرن بودن رو هم منتقل می کنه. این صفحه روی کابینت می تونه به عنوان یه نقطه شگفت انگیز در آشپزخانه شما در نظر گرفته بشه. استفاده از رنگ ها حس شگفت انگیزی ایجاد می کنه که هرکسی اون رو می پسنده.

9. ترکیبی

در اینجا یه صفحه روی کابینت کوارتز با بافتی آمیخته در هم داریم. که یک سطح جالب توجه و هنری ایجاد کرده است. بافت هایی که در این صفحه کابینت وجود داره اون رو صنعتی و با اُبهت به نظر میاره.

10. سفید و مشکی

 البته که سفید و مشکی یک طرح قابل قبول در هرچیزی و همینطور صفحه روی کابینت محسوب میشه. به خاطر ظاهر جلانخورده و طبیعی که داره برای سبک روستایی می تونه استفاده بشه اما می تونه یه نقطه چشمگیره و خیره کننده در یک آشپزخانه مینیمالیستی هم محسوب بشه و یه گزینه برای ترکیب رنگ های خنثی باشه چون می تونه به راحتی، همزمان چند رنگ رو انعکاس بده.

11. رنگ نعنایی

انتخاب رنگ سبز نعنایی برای صفحه روی کابینت می تونه جالب باشه. این رنگ در یک آشپزخانه سبک معاصر یا آشپزخانه کاتیج می تونه استفاده بشه.

12.بنفش

 اگر محل مناسب رو انتخاب کردید، می تونید رنگ های صفحه کابینت کوارتز رو سفارشی کنید به این طراحی زیبا نگاه کنید... می تونید با استفاده از رنگ بنفش، حس لطیف و اسرار آمیز بیشتری در فضای آشپزخانه تون منعکس کنید. این رنگ توی آشپزخانه شما خیلی چشم گیره.

 13. خاکستری

خاکستری ملایم یک انتخاب ظریف تر و لطیف تر برای صفحه روی کابینت محسوب میشه. این رنگ با تمام تن های رنگی و انواع طراحی ها به خوبی هماهنگ میشه و حس لطیفی در بیننده ایجاد می کنه.

14.صورتی تند

شاید کمتر کسی بدونه اما صورتی هم می تونه یه رنگ ماندگار برای صفحه کابینت کوارتز باشه. انتخابی که همه ی مهمان ها رو شگفت زده می کنه.

15. سفید

سفید هم رنگ خوبیه برای اینکه بهش فکر کنید. اگر می خواهید یه آشپزخانه ساده و مرتب داشته باشید می تونید از رنگ سفید صفحه روی کابینت کوارتز استفاده کنید.

منبع: کابینت بانک





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: